Повернення та обмін

Компанія здійснює повернення та обмін товарів належної якості згідно Закону «Про захист прав споживачів».

Строки повернення і обміну

Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.

Умови повернення для товарів належної якості

До повернення / обміну приймаються товари належної якості зі збереженою упаковкою і цінниками, без слідів використання.


Товар з розкритою блистерною упаковкою, ношений, з пошкодженими цінниками і / або відірваними етикетками до повернення не приймається!


Повернення товару здійснює служба доставки Нова Пошта, після отримання нами товару протягом 1-3 днів проводиться відправка товару на заміну, або повернення грошових коштів на картковий рахунок покупця протягом 1-3 банківських днів.


Для уточнення адреси для відправки повернення зв'яжіться з менеджером.


Товар неналежної якості може бути повернений в разі підтвердженого незалежною експертизою заводського браку.


Товари, які мають механічні пошкодження в результаті недбайливого використання не приймаються до повернення.


Обов'язково перевіряйте товар при отриманні посилки.


Не покидайте відділення, поки не переконаєтеся, що товар відповідає Вашому замовленню.


Рекламації приймаються тільки при наявності акта огляду в присутності співробітників компанії перевізника.


Згідно із Законом «Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, що зазначені у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, не підлягають поверненню та обміну.

Згідно із Законом «Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, що зазначені у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, не підлягають поверненню та обміну.

Відшкодування

Після того як відправили нам товар який вам не підійшов, відшкодування коштів здійснюється на протязі 2-3 робочих днів на банківську карту.



Відповідно до статті 9 Закону України «Про захист прав споживачів» споживач має право обміняти (повернути) товар належної якості на аналогічний у продавця, в якого він був придбаний, якщо товар не задовольнив його за формою, габаритом, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути ним використаний за призначенням.
Здійснити обмін взуття належної якості, споживач може та має право протягом чотирнадцяти днів, не рахуючи дня купівлі, якщо триваліший строк не був оголошений продавцем.
Обмін взуття належної якості проводиться, якщо воно не використовувалося за призначенням і якщо збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, ярлики, а також розрахунковий документ, який був виданий споживачеві під час придбання товару.
Під час продажу товару продавець зобов’язаний видати споживачеві розрахунковий документ встановленої форми, що засвідчує факт купівлі, з позначкою про дату продажу. (здійснюється поштовим перевізником "Нова пошта")
Якщо на момент обміну аналогічного товару немає у продажу, споживач має право придбати будь-які інші товари знаявного асортиментуз відповідним перерахуванням вартості, або розірвати договір та одержати назад гроші у розмірі вартості повернутого товару, або здійснити обмін взуття на аналогічне при першому ж надходженні відповідного товару в продаж.
Продавець зобов’язаний у день надходження взуття в продаж повідомити про це споживача, який вимагає обміну взуття.
При розірванні договору купівлі-продажу розрахунки із споживачем провадяться виходячи з вартості взуття на час його купівлі. Гроші, сплачені за товар, повертаються споживачеві у день розірвання договору, а в разі неможливості повернути гроші у день розірвання договору – в інший строк за домовленістю сторін,але не пізніше ніж протягом семи днів.
Слід зазначити, що у разі втрати покупцем (споживачем) товарного або касового чека необхідно звернутися до продавця з письмовим зверненням та обґрунтувати свої вимоги.
При дотриманні вищевказаних правил продавець, який переконався в тому, що товар було придбано саме у його магазині – зобов`язаний прийняти товар та на свій розсуд домовитися про обмін на інше взуття або ж про повернення вартості покупки.